¿Se viene el round dos en Irán?

Publicado en Apuntes Urbanos

Después del levantamiento que acusaba de fraude al gobierno de Mahmoud Ahmadinejad que fue reprimido en el 2009, ahora la oposición está nuevamente nucleándose en Facebook-Twitter para el 14 de febrero.


An uprisings has been called to take place in Tehran on 14th Feb. from Imam Hossein Sq (Fouzieh Sq) to Azadi Sq (Shahyad Sq) starting at 3 PM.

جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی در بیانیه‌ای از برگزاری راهپیمایی 25 بهمن حمایت کردند و برای حضور در راهپیمایی اعلام آمادگی نمودند.

متن این بیانیه به این شرح است:

در دورانی که جنبش‌های دموکراسی‌خواهی، پایه‌های استبداد ک...هن خاورمیانه را لرزانده‌ است، مضحک است که مسئولان جمهوری اسلامی از ظن خود یار آن شده‌اند و آن را انقلاب اسلامی خاورمیانه خطاب می‌کنند. اینان بی‌شک یا چشم بر واقعیت‌های جامعه ایران و پایگاه اجتماعی نداشتۀ خود بربسته‌اند و یا از فرط استبداد، قدرت سوی چشمانشان را از ایشان ستانده است و چیزی جز ثنا و تمجید نمی‌بینند و نمی‍شنوند.

بر ما دانشجویان و همه کسانی که به ایرانی آزاد و ایرانی توسعه‌یافته می‌اندیشند واجب است تا حتی برای لحظه‌ای واقعیت ایرانی و جامعه ایران را بر صفحه چشمان مستبدان و دیکتاتورها رسم کنیم و حجت را بر همه آنهایی که فکر می‌کنند حاکمیت اتمام کننده حجت است نه مردم، تمام کنیم.

اینک که آقایان «مهدی کروبی» و «میرحسین موسوی»، طی نامه‌ای به وزارت کشور خواهان ارائه مجوز برای برگزاری راهپیمایی در 25 بهمن 89 شده‌اند. فرصت را غنیمت شمرده، ضمن اعلام آمادگی خود برای حضور در راهپیمایی یاد شده، از همه کسانی که اجتماعات قانونی را محدود کرده و می‌کنند می‌خواهیم تا با احترام به خواست مردم از فرا رسیدن روزی که مردم بدون توجه به بود و نبود مجوز، اقدام به بیان خواسته‌های خود کنند، جلوگیری نمایند.

جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی

وعده ما بیست و پنج بهمن ماه، همراه شو عزیز

Please Share Widely. V

Enviar a Facebook

2 comentarios:

David dijo...

jajaja los lusers idiotas utiles prosión creen que lo de las ultimas semanas tiene que ver con el Islam, cuando tiene que ver con etnia y cultura arabe. LUUUUUSERS!
Spetsnaz! Атаковать пролома!

H dijo...

Borecade sorimiompo, David.